2013. augusztus 15., csütörtök

19-es méretű Linea bakancs - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Barna Linea bakancs, vízálló, nagyon jó meleg. Lánynak, fiúnak egyaránt megfelel. Újonnan vettük, csak az én gyermekeim viselték 1-1 télen át. Nincs elhasználva, talpa minimálisan kopott, bélés kicsit már bolyhosabb, de még simán hordható, tökéletes téli cipőcske. Praktikus a tépőzár miatt, mi nagyon szerettük. A jobb lábas cipőcskénél az orránál nagyon minimálisan kezd elengedni a bőrtől a ragasztás, próbáltam fényképezni. Víz itt még tuti nem folyik be, próbáltam széthúzni, de még nagyon tart a ragasztó, én ezen nem aggódnék, csak a korrektség miatt említem meg : -)
Nagyon megbízható márka, újonnan méregdrága.


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-19 14:19
. 19-es méretű Linea bakancs - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése