2013. augusztus 31., szombat

Valódi irha kabát ,dzseki - Jelenlegi ára: 4 000 Ft


Nagyon meleg irha kabi. Nagyon szerettem , de keveset hordtam..
Sajnos a színe miatt nem a leg-koszállóbb, de sztem egy festéssel újjá lehet varázsolni.
Én már nem foglalkoztam vele.
2apró hibája van : a jobb vállánál egy pici lyuk amit legutóbb a tisztíttatás után vettem észre és egy kis kb 10ft-os méretű folt a jobb lapockája körül-fotóztam.. nem tudom, lehet csak a tárolástól..
Az ára ezért ennyi.. egy tisztíttatás ráfér..
De egy valami biztos, ebben sosem fogsz fázni és nem fogod megbánni.
Gallérja v alakban is és felcsatolva nyakhoz, sőt felszíjazva is hordható-mint egy garbó..
kérdezz bátran, kérésre lemérem.
Súlya miatt csak csomagként  megy el!
Nézz be hozzám nagyon sok mindent teszek fel, sok ruhát jó áron-ha több minden megtetszik , nyugodtan kérdezz, alku képes vagyok sok mindenben..
Táskák, Ruhák-kismama is.., játékok,
ékszerek, -ingák, -szemüveg láncok, bio termékek, táplálék kiegészítők, kiegészítők és még sok érdekes dolog..
Nézz be, megéri: )
1000ft alatt nem tudok személyes talit megoldani, e felett Csepelen vagy a Fehérvári úton , esetenként a Boráros téren az általam megadott helyen és időben, kérlek ezt vedd figyelembe és előtt e inkább kérdezz. Köszi: )
Pontos postát csomagolás után tudok mondani.



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-18 23:42
. Valódi irha kabát ,dzseki - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése