2013. augusztus 2., péntek

Szörny Egyetem: Johnny plüssfigura hanggal - Jelenlegi ára: 2 890 Ft


A termék beszerzési ideje 1-2 nap.
A legnagyobb diákközösség elnöke Johnny, aki nem csak ijesztően néz ki, de valóban szeret megrémiszteni mindenkit. Hatalmas termete és még ennél is nagyobb szarvai erre tökéletesen alkalmasak, így a gyerekek hamar megszeretik a rémisztő figurát. Most elég csak megráznod ezt a különleges Szörny egyetem Johnny plüss figurát, és máris hallhatod a különböző rémisztő hangokat. Vajon hogy jönnek majd ki vele a főhősök, Mike és Sulley?
Mérete: kb. 20cm
Anyaga: poliészter
2013-ban, vagyis tizenkét évvel az első epizód után mozikba kerülő Szörny Egyetem nem folytatás, hanem előzmény.
A Szörny Rt. -ben Mike Wazowski és James P. Sullivan, vagyis Sulley elválaszthatatlan jó barátok, ám ez korántsem volt mindig így. Szörnyeink még az egyetemi évek alatt ismerkedtek össze, és már az első pillanattól fogva ki nem állhatták egymást, hiszen nem is különbözhettek volna jobban mind külsejük, mind pedig jellemük alapján. A Szörny Egyetem most feltárja hőseink rejtélyes múltját, és megtudhatjuk, hogy Mike és Sulley végül hogyan léptek túl a köztük lévő ellentéteken, és milyen kalandok során váltak végül a legjobb barátokká.
Postázásunk a termék vételárának beérkezésével azonos napon történik, a termék súlyának megfelelően a mindenkori postai díjszabás alapján.
Simán csak a vevő előzetes kérésére és felelősségére postázunk.
 
.



Jelenlegi ára: 2 890 Ft

Az aukció vége: 2013-08-19 14:26
. Szörny Egyetem: Johnny plüssfigura hanggal - Jelenlegi ára: 2 890 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése