2013. augusztus 21., szerda

LAPTOP NOTEBOOK hűtő 1 forintról 3 napig NOMINÁR - Jelenlegi ára: 1 Ft

LAPTOP NOTEBOOK hűtő 1 forintról 3 napig NOMINÁR
2 ventillátoros 
 
Szállítási és garanciális feltételek:
Külföldi nem ajánlott!! küldeményként feladva, az átutalást követő 3. dik munkanapon, feladáskor lefényképezve
EGYBE POSTÁZÁS NINCS SEMMILYEN LICITÁLIS TERMÉKEMNÉL
Fizetési feltételek:
Banki átutalás
Visszajelzések:
Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő,
még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban,
ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz
problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : )
A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-08-20 01:36
. LAPTOP NOTEBOOK hűtő 1 forintról 3 napig NOMINÁR - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése